اشپزی

اشپزی های به روز خارج و ایران

اشپزی

اشپزی های به روز خارج و ایران

بیوگرافی میلاد کی مرام بازیگر خوب ایران

دوشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۵:۲۷ ب.ظ

میلاد کی مرام

 

بیوگرافی میلاد کی مرام این روزها مشغول بازی در سریال ممنوعه است. به همین بهانه مروری بر زندگی پر فراز و نشیب این بازیگر داریم. از روزهایی که تازه به تهران آمده بود و ته اتوبوس می خوابید و گارسونی می کرد تا اکنون که یکی از ستارگان سینما و تلویزیون ایران است.
میلاد کی مرام یکی از با استعداد ترین بازیگران جوان این روزهای سینما و تلویزیون ایران است. این بازیگر ۳۳ ساله اکنون در سریال شبکه نمایش خانگی ممنوعه ایفای نقش می کند و چندی قبل با بازی در فیلم سینمایی ملی و راه های نرفته اش توانست نظرها را بیش از پیش به خود جلب کند. به همین بهانه در این شماره از سبک زندگی افراد مشهور با زندگی پر فراز و نشیب میلاد کی مرام بیشتر آشنا شوید.

میلاد کی مرام
میلاد کی مرام بازیگر جوان سینما و تلویزیون متولد ۴ اردیبهشت ماه ۱۳۶۴ در بندر انزلی می باشد و ۳۲ سال سن دارد.

تحصیلات : وی دارای فوق دیپلم الکترونیک است. او از شاگردان کلاس های بازیگر مسعود کیمیایی بوده است و به گفته خودش شاگرد اول کلاس بوده است.

او عضو یک خانواده ۵ نفر است و یک خواهر و یک برادر دارد که از خودش بزرگ تر هستند.

وی بازیگری را با تئاتر از شهر خودش انزلی شروع کرد و بعد از آن در تهران در کلاسهای بازیگری مسعود کیمیایی شرکت می نمود.

وی در سال ۹۰ با سریال نابرده رنج در نقش جابر به کارگردانی علیرضا بذر افشان توانست به خوبی شناخته شود.

 

ازدواج و همسرش میلاد کی مرام
میلاد کی مرام تاکنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد . اطلاعات بیشتر در این خصوص در دست نمی باشد.

داستان زندگی پیچیده و سخت میلاد کی مرام
«راجع به چیزهای می‌خواهم صحبت کنم که تا به حال صحبت نکرده‌ام، برای اینکه شخصیتی که گه‌گاه دوستان با برداشت ناصواب‌شان از من می‌سازند چیز دیگری است!

وقتی آمدم تهران، (من بچه شهرستانم با افتخار بچه انزلی‌ام)، وقتی آمدم پیش آقای کیمیایی و وارد تهران شدم، تهران برایم خیلی عجیب بود مثل این بود که یک ایرانی را برداریش و بگذاری وسط هالیوود… یکهو سرش گیج می‌رود! خیلی برایم سخت بود. سنی هم نداشتم. با ایشان آشنا شدم و مسیر زندگی‌ام را تغییر دادند؛

چیزهایی بهم گفتند که احساس کردم اول باید روی پاهای خودم بایستم بعد بروم سراغ عشقم هنر، بازیگری و هر چیز دیگری… رفتم سراغ کار… هیچ ابایی هم از کار نداشتم. هر کاری را هم می‌کردم؛ از کارگری شروع کردم. منِ میلاد کی‌مرام تا کارم رفت سمت یک رستوران.

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۲۹
alireza hasanzade

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی