اشپزی

اشپزی های به روز خارج و ایران

اشپزی

اشپزی های به روز خارج و ایران

بیوگرافی پوبون در زمان کرونا

دوشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۱۳ ب.ظ

پوبون کیست بیوگرافی زندگینامه

 

بیوگرافی پوبون در زمان کرونا

گفته می شود که پوریا ابراهیم پور همان پوبون میباشد که بزرگ شده است و خواننده شده است ولی ما نمی توانیم صحت این قضیه را برای شما ثابت کنیم ولی به احتمال فراوان پوبون بیوگرافی زندگینامه و همان پوریا ابراهیم پور ای است که در سریال بازی کرده است.

 

Poobon پوبون پوریا ابراهیم پور می باشد که در کودکی با افراد دیگر در سریال معروفی بازی کرده است که در اینترنت جستجو می شود که پوریا ابراهیم پور کیست همان می باشد که خوانندگی را در پیش گرفته است و از دنیای سینما خارج شده است در ادامه این پست را تکمیل خواهیم کرد و بیوگرافی پوبون را برای شما کامل می گذاریم.

 

دانلود آهنگ های پوبون

اسمش پوریا ابراهیم پور
متولد اذر 72
اخرین بچه خانواده
ب بازیگری علاقه چندانی نداشت ولی بعدش علاقمند شد چون بازیگری درامدش خوب بود ولی از بچگی ب موسیقی علاقه داشت

 

نویسنده : در 16 آذر به دنیاامده و عدس پلو دوست دارد
تیم مورد علاقه ی او پرسپولیس است.

دورسا : من از اینکه بگم عاشقتم یا دوست دارم و….. خوشم نمیاد. اولین بار که یکی از آهنگ هاش رو به نام روابرا گوش دادم خیلی خوب بود.یه حسه آرامش می داد.راستش من از بچگی عاشقه آهنگ بودم و الان هم هستم. همیشه وقتی آهنگی رو گوش می دادم باهاش می خوندم.وقتی اون آهنگش رو باهاش خوندم قشنگ یه حسه خوبی داشتم.ارامش.اهنگ هاش فوق العادس😍.

نویسنده : من عاشق پوبونم و هر بار تو اینیستا گرام لایو میگیره اول خودم میبینمش نمیتونم نو یه نوشته بگم چجوری دوسش دارم.

خیلی هم بد غذا بوده

بیوگرافی پوبون

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۲۹
alireza hasanzade

نظرات  (۱)

خب تو یه جمله نمیتونم توصیف کنم ک چقدر پوبون رو دوس دارم .صدای پوبون یه ارامش خاصی داره که این صدای ارامش بخش رو توی هیچ خواننده دیگه ای نمیشه پیدا کرد صداش عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالیه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی