اشپزی

اشپزی های به روز خارج و ایران

اشپزی

اشپزی های به روز خارج و ایران

بیوگرافی جدید امیر حسین آرمان مدلینگ ایرانی

سه شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۹:۴۰ ب.ظ

بیوگرافی امیرحسین آرمان بازیگر و مدل + زندگی و همسرش

 

«امیرحسین آرمان» بازیگر سینما و تلویزیون ایران در۱۴ آبان ماه سال ۱۳۶۱ در تهران متولد شده است.

امیرحسین آرمان درخصوص نحوه ورودش به دنیای بازیگری چنین می گوید:« سال ۱۳۸۱ بود که با شرکت در کلاس‌ های مرحوم مصطفی اسکویی فن بازیگری را آموخته و سال ۱۳۸۳ بود که به‌ طور حرفه‌ای وارد عرصه سینما شدم. «ازدواج به سبک ایرانی» کاری از حسن فتحی نخستین فیلمی بود که در آن نقش ‌آفرینی کردم».

وی در خصوص تاثیر آموختن آکادمیک بازیگری در موفق بودن یک بازیگر معتقد است: «کشش به سوی این حرفه اگر در ذات فرد باشد با به بالفعل شدن منجر به موفقیت می‌شود. تکنیک بازیگری آموختن، به حتم به بهبود نقش آفرینی کمک می‌کند ولی لزوم کار نیست و بی ‌آموزش نیز می‌توان بازیگر موفقی بود که نمونه از این دست بسیار است. بین علاقه و توانایی تفاوت بسیاری است. داشتن قدرت بازیگری و توان آن رکن اصلی است که باید به آن رسید، وقتی به این نقطه رسیدی آسوده نقش‌آفرینی می‌کنی و با مخاطب ارتباط برقرارخواهی کرد و به مرور این جنس از نقش‌آفرینی و ارتباط با مخاطب عمیق‌تر و سریع‌تر نیز می‌شود که رسیدن به مرز دلچسب بودن از دید تماشاگر از آمال هر بازیگری است که نشان از قدرت بازیگری وی دارد».

آرمان معتقد است به خاطر فرد خاص یا دیده شدن بازیگر نشده است؛ بلکه همیشه در وجودش حس خوبی نسبت به حرفه بازیگری داشت که در نهایت آن را به هدف مبدل کرد و به آن رسید. رسیدنی که درابتدای راه خوب گام برداشته است و اگر چنین ادامه دهد نام آشناتر از این که اکنون است در سینما خواهد بود.

امیرحسین آرمان در زمینه چگونگی نقش آفرینی‌های خود می‌گوید:« باید نقش را شناخت واین شناخت با مطالعه شکل می‌گیرد. مطالعه مردم که به اصل مردم شناسی برمی‌گردد. مطالعه توانایی‌ها که به قدرت خود و شناخت ازخود دارید و باید خود را به دقت از توان جسمی و کلامی و… درآینه خوب نگاه کرد تا نقش خوب آفرید، نقشی که ارتباط با مخاطب را راحت برقرار کند. مطالعه دیگر چگونه مواجه شدن با نقش است، این‌که چگونه به نقش بنگری و از چه زاویه‌ای به دنیای آن ورود داشته باشی که طبیعی‌ترین بازیگری را شکل‌دهی که به دل تماشاگر بنشیند در این فضا نحوه فیلمبرداری و کارگردانی نیز نقش مؤثری دارد و این سه ضلع مثلث که از بازیگر شروع شده و با تأثیرات هدایت کارگردان و تجهیزات فیلمبرداری به هم متصل می‌شود ستون‌های یک هنرآفرینی موفق است».

امیرحسین آرمان پس از «ازدواج به سبک ایرانی» در فیلم ها و پس از آن سریال های متعددی ایفای نقش کرد . در کارنامه هنری «امیرحسین آرمان» آثار مختلفی به چشم می خورد که برخی از آنها عبارتند از:

بیوگرافی امیر حسین آرمان و همسرش + زندگی شخصی با عکس - سبز گذر

الف) سینما :

نهنگ عنبر (سال ۱۳۹۵)، آنها (سال ۱۳۹۴)، خبر خاصی نیست (سال ۱۳۹۳)، داره صبح میشه (سال ۱۳۹۳)، شیفت شب (سال ۱۳۹۳)، نازنین (سال ۱۳۹۲)، بشارت به یک شهروند هزاره سوم  (سال ۱۳۹۱)، ساکن خانه چوبی (سال ۱۳۹۱)، دوباره با هم (سال ۱۳۹۰)، من مادر هستم (سال ۱۳۹۰)، برف روی شیروانی داغ (سال ۱۳۸۹)، در امتداد شهر (سال ۱۳۸۹)، بیداری رؤیاها (سال ۱۳۸۳)، یه حبه قند (سال ۱۳۸۸)، امشب شب مهتابه (سال ۱۳۸۷)، صد سال به این سال‌ها (سال ۱۳۸۶)، هدف اصلی (سال ۱۳۸۵)، ازدواج به سبک ایرانی (سال ۱۳۸۳) و ... .

ب) تلویزیون:

سریال کلاه پهلوی (به کارگردانی سید ضیاءالدین دری)، سریال سرزمین کهن (به کارگردانی کمال تبریزی)، سریال پیدا و پنهان (به کارگردانی آرش معیریان)، سریال زخم (به کارگردانی مسعود آب پرور)، سریال کیمیا (به کارگردانی جواد افشار)، سریال پریا (به کارگردانی حسین سهیلی زاده) و ... .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۳۰
alireza hasanzade

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی